„Mamy branżę, która czerpie z kapitału naszej wyobraźni, naszych umysłów. O to najbardziej chodzi w Rewolucji Przemysłowej 4.0 – żebyśmy wielką cyfrową rewolucję, która jest przed nami, wykorzystali na naszą rzecz. Żeby nasi wspaniali studenci nie musieli wyjeżdżać do Doliny Krzemowej, ale tu w Polsce tworzyli najlepsze rozwiązania. Czyż jest piękniejsza opowieść o polskiej gospodarce niż właśnie ta, którą prezentuje ta branża, która rośnie i której staramy się pomagać."

Premier Mateusz Morawiecki, Poznań Game Arena, październik 2018.

W branży gier wideo o sukcesie projektu decydują ludzie. To indywidualne uzdolnienia, kreatywność, wiedza oraz umiejętności ludzi sprawiają, że polskie firmy sektora gier rozwijają się tak dynamicznie. Pierwsze dwie cechy są wrodzone, kolejnych można się nauczyć.
Projekt Square Arena to idea wspierania rozwoju branży gier przez wsparcie rozwoju osobistego ludzi w niej działających.

Kluczowe obszary, w których chcielibyśmy działać
- zagłosuj i podziel się własną opinią

Twój adres e-mail (wymagany)

1. Edukacja
Działania w obszarze to szkolenia i warsztaty dla dzieci i młodzieży, która chciałaby tworzyć własne gry. To zajęcia, które pozwolą na rozwinięcie umiejętności i talentów tych, przed którymi pozostaje trudny wybór życiowej drogi. Chcielibyśmy, żeby dzięki naszej idei poznali świat twórców gier wideo.

12345

2. Rozwój kadr
Od nowicjusza do eksperta, czyli staże, szkolenia, warsztaty techniczne z tymi, co wiedzą więcej od nas.
Kto uczy tych, co uczą, czyli szkolenia dla mentorów i nauczycieli. Przekazać wiedzę, którą posiadamy innym- to trudne zadanie, w którego realizacji chcemy wspierać.
Od pracownika do prezesa, czyli szkolenia z zarządzania, marketingu, prawne, podatkowe i księgowe.

12345

3. Wymiana wiedzy
Dzielenie się własnymi doświadczeniami i wiedzą. Przyjazne miejsce, w którym możemy poznać ludzi, którzy napotykają podobne wyzwania i wymienić się doświadczeniami.
12345

4. Coworking
Przestrzeń, gdzie swobodnie możemy nawiązać współpracę z innymi, uzupełnić kompetencje swoich zespołów, stworzyć nowe projekty z nową drużyną.
12345

5. Odpowiedz na parę pytań i pomóż nam zrealizować projekt, który będzie skuteczny.
- Czy takie działania są potrzebne?
taknie

- Czy Kongres Game Jam Square powinien być wydarzeniem cyklicznym?
taknie

- Jak często chciałabyś/chciałbyś uczestniczyć w inicjatywach SQR Arena
1-2 raz/y w miesiącu1-2 raz/y w kwartale1-2 raz/y w roku

- Czym powinna wyróżniać się Game SQR Arena

- Jakimi innymi zagadnieniami powinna zajmować się nasza inicjatywa?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych